Je dobé mať na škole mentora...
Prínosy mentoringu Dopad na kvalitu školy, zavádzanie novej vzdelávacej cesty. Je založený na partnerskom prístupe a spolupráci.
Čítajte viacPrínosy mentoringu Dopad na kvalitu školy, zavádzanie novej vzdelávacej cesty. Je založený na partnerskom prístupe a spolupráci.
Čítajte viacRealizáciou kurzu: Leader alebo follower sa účastníci priblížili k témam podnikateľského vzdelávania a súčasne aktívne rozvíjali zručnosti 21. storočia.
Čítajte viacBudúcnosť lokálneho myslenia na stretnutí podnikateľov na Akadémia Dobrého pastiera.
Čítajte viacŽijeme vo svete, ktorý veľmi rozptyľuje. Ľahko sa zahltíme a preťažíme. Pretože o našu pozornosť súťaží mnoho vecí. Ako nastaviť sa na schopnosť vlastnej pozornosti sústrediť sa, mať jasnú myseľ, ako hľadať kroky k zlepšeniu pozornosti.
Čítajte viacAk pozeráme do budúcnosti, tak sa nevyhnutne musíme pripravovať na rýchle zmeny, ktoré sa už v mnohých odvetviach začínajú. Veľa sa diskutuje o zmenách, ktoré je potrebné zavádzať do výučby, možno hovoriť až o revolúcii vo vzdelaní.
Čítajte viacPodnikateľské zručnosti prinášajú výhody bez ohľadu na to, či človek vidí svoju budúcnosť v podnikaní. Ján Košturiak vo svojej knihe Úvahy o podnikaní píše:
Čítajte viacDnešný svet beží rýchlosťou, s ktorou prichádzajú obrovské zmeny do profesijných i osobných životov. Neohrozujú nás zmeny, ktoré prichádzajú, ale naša nepripravenosť.
Čítajte viacPodnikateľské myslenie kultivuje ku zmene vlastného myslenia, aby žiaci boli schopní lepšie konať vo svete, ktorý je čoraz neistý. Pri realizácii výučby podnikania žiaci komunikujú, spolupracujú a vytvárajú skutočnú hodnotu, stúpa motivácia a vášeň.
Čítajte viacCieľom tejto kreatívnej techniky je premeniť nápady na dosiahnuteľné výsledky. Učí sa pri tom experimentovať, vytvárať prototypy, testovať ich. Metóda sa snaží riešiť zložité problémy spôsobom zameraným na používateľa.
Čítajte viacHlavným cieľom je nájsť kľúč k vyriešeniu úlohy, odomknutiu pokladu pomocou indícií.
Čítajte viacObjav sám seba Veľa ľudí nenájde v živote spokojnosť a uplatnenie v povolaní, príčinou môže byť, že človek ako jedinec, nepozná sám seba. Premýšľaním o sebe je hľadaním odpovede, čo svet potrebuje odo mňa v mojej vlastnej výnimočnosti.
Čítajte viacKaždé vzdelávanie by malo začať seba-poznaním. Je vynikajúce vedieť kto sme, kam smerujeme, čo nás baví, po čom túžime. Tu začína základ kvality, ktorú by sme mali odovzdávať deťom.
Čítajte viacŠtúdium 21.storočia sa zameriava na žiaka, (tzv. personalizované vzdelávanie), učenie k vlastnej budúcnosti. Budúcnosť sa nedá predpovedať, dá sa však objavovať a vytvárať.
Čítajte viacCESTY K PODNIKANIU